Бензиновий двигун: карбюраторний або інжекторний

Март 15, 2023

 Отже, якщо вибір двигуна автомобіля зводиться до купівлі бензинового авто, тоді йдемо далі. Переважна більшість двигунів на території СНД є саме бензиновими. Паралельно з цим на вітчизняних дорогах можна зустріти як багато машин з інжекторним, так і з карбюраторним двигуном. Ви можете купити б/в двигун в Україні за самою вигідною та доступною ціною.

Якщо коротко, інжектор є сучасним рішенням у галузі паливного упорскування. Таке уприскування повністю електронне, система сама враховує, скільки пального подавати в двигун з урахуванням режиму роботи та цілого ряду особливостей.

Усі процеси паливоподачі та управління роботою ДВЗ відбуваються повністю автоматизовано. В результаті інжекторний двигун економічний, потужний, здатний стабільно працювати у різних умовах.

Що стосується карбюратора, на сьогоднішній день це сильно застарілий механічний пристрій. При цьому механіка не здатна гнучко і динамічно підлаштовуватися під зміни умов в процесі експлуатації. Двигун з такою системою витрачає більше пального, менш стабільно поводиться в спеку, холод і т.д.

Також карбюратор потрібно набагато частіше обслуговувати, постійно регулювати, налаштовувати та чистити від забруднень. Цілком очевидно, що сьогодні купувати машину з карбюратором не слід, віддаючи перевагу сучаснішому та економічнішому інжекторному мотору.

Атмосферний двигун або турбомотор

Почнемо з того, що атмосферний двигун «затягує» повітря в циліндри природним чином (за рахунок розрідження, що створюється в результаті руху поршнів). Турбонаддув є рішенням, яке дозволяє примусово нагнітати повітря в циліндри двигуна під тиском.

Відразу відзначимо, практично всі сучасні дизельні двигуни є турбованими, оскільки саме наявність турбокомпресора на дизелі дозволяє досягти необхідної потужності, економічності та ряду інших найважливіших характеристик моторів даного типу. Іншими словами, простий атмосферний дизель на легковику сьогодні знайти досить складно.

Однак якщо йдеться про бензинові мотори, ситуація змінюється. Більшість таких ДВЗ є атмосферними. Справа в тому, що хоча турбіна забезпечує значний приріст потужності і крутного моменту без збільшення об'єму двигуна, рішення одночасно ускладнює конструкцію та робить силовий агрегат дорожчим у ремонті та обслуговуванні.

Рассказать о статье

Расскажите о нас